Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

back from the dead!

το ξέρω δεν περίμενες να ξαναδεις γραπτό μου. με το δίκιο σου και να με έχεις ξεγράψει...να όμως!
οι τελευταίοι μήνες ήταν ...όχι και τόσο καλοί μαζί μου... παρόλο που οι πολιτικές εξελίξεις ήταν του γούστου μου, δε στάθηκε δυνατό να το απολαύσω...απόγνωση, απελπισία, μηδενική αυτοπεποίθηση, νευρικός κλονισμός...τύψεις που με το χάλι μου ταλαιπώρησα τους δικούς μου ανθρώπους,οικογένεια και φίλους.
δεν είναι εύκολο να βγείς από το βάλτο της κατάθλιψης.όχι τελείως. αυτό προσπαθώ να πετύχω τα τελευταία 15 χρόνια... το παλεύω όμως και για μένα και για τους ανθρώπους μου... ξέρω πως έχω πολλά ελαττώματα, εξαιτίας των οποίων έχω πληγώσει και έχω διώξει αρκετούς... προσπαθώ όμως, παρόλο που συχνά χάνω το κουράγιο μου...
το έξτρα βοήθημα σ'αυτή την προσπάθεια ήταν και είναι η μουσική και συγκεκριμένα το rock'n'roll!!!!!!!!!!!!
το Σάββατο που πέρασε, ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, οι Dark Rags, μια από τις σημαντικότερες τωρινές μπάντες του ελληνικού rock'n'roll, έδωσαν στο "κουρδιστό πορτοκάλι" στην Άρτα ένα σαρωτικό live! παρουσίασαν σχεδόν όλα τα τραγούδια των δύο album τους: το ομώνυμο ντεμπούτο τους (στην αθηναική Fuzz Overdose) και το "Paranoia Blues", που κυκλοφόρησε το Δεκέμβρη από τη Γαλλική Closer. τα παιδιά εκείνο το βράδυ ήταν σε διαολεμένη φόρμα, απίστευτα δεμένοι, αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και απολαυστικά τοσο στα δικά τους κομμάτια, όσο και στις διασκευές που απέδωσαν- δε θα ξεχάσω το You're Gonna Miss Me των 13th Floor Elevators!!!!!!!! με λίγα λόγια πρόκειται για ένα ακαταμάχητο Rock'n'Roll κτήνος!!!!!!!!!!
μάγκες αλήθεια το λέω με ξαναβάλατε στο παιχνίδι... να σας έχει ο Elvis καλά!!!!!!

Υ.Γ. lemon ήσουν η τελική ώθηση γι'αυτή την ανάρτηση!!!!
σ'ευχαριστώ!!!!!!!!!!
         

1 σχόλιο: